Pazarlama İletişimi: Sosyal ve Etik Boyutlar ile Özel Pazarlama Alanları

Pazarlama İletişimi: Sosyal ve Etik Boyutlar ile Özel Pazarlama Alanları


Yazar: Cihat Kartal, Esma Ebru Şentürk
Yayınevi: Eğitim Yayınevi
Kategori: İşletme - Finans - Pazarlama - Muhasebe
Barkod: 9786256658684
Fiyat: 285,00  ₺
  Satışta
Kullanıcı İşlemleri - +

Şifremi Unuttum

"Pazarlama İletişimi: Sosyal ve Etik Boyutlar İle Özel Pazarlama Alanları" kitabı, pazarlamanın geleneksel ve yenilikçi yüzünü keşfetmek isteyenlere yol gösterici bir rehber olarak değerlendirilebilir. Amaca yönelik pazarlama stratejilerinden, dijital dünyadaki marka skandallarına, yeşil pazarlamadan helal pazarlamaya uzanan geniş bir yelpazede derinlemesine analizler yaparak, pazarlama iletişiminin toplumsal ve etik boyutlarını ele alıyor. Bu eser, pazarlamanın etik boyutu ve toplum üzerindeki etkilerini sorgularken, aynı zamanda özel pazarlama alanlarındaki en son trendlerin bazılarını da irdeliyor. Pazarlama iletişiminin farklı alanlardaki uygulamalarına dair kapsamlı bir kaynak arayanlar için ideal bir başvuru kitabı.

Prof. Dr. S. Gonca Telli YAMAMOTO

 

Pazarlama dünyasının evrimini takip etmek ve sürdürülebilir bir geleceğe katkıda bulunmak isteyenler için bu kitap, pazarlama iletişimi alanında, sosyal ve etik boyutlarıyla kapsamlı ve yenilikçi bir perspektif ortaya koymaktadır. Bu perspektifte özel pazarlama alanlarında yer alan markaların; toplumsal değerlere nasıl uyumlu hareket edebileceklerinin de önemi vurgulanmıştır. Ayrıca Covid-19 sonrası iletişimden helal pazarlamaya, amaca yönelik pazarlamadan yeşil pazarlamaya kadar diğer birçok konunun yer aldığı bu eser, konuya ilgi duyan herkes için önemli bir rehber olacaktır. Keyifli okumalar dilerim.

Prof. Dr. İsmail GÖKDENİZ, Kırıkkale Üniversitesi, İİBF, İşletme Bölümü

Kitabın Özellikleri
Basım DiliTürkçe
Sayfa Sayısı220
Kapak TürüKarton Kapak
Kağıt Türü2. Hamur
Basım TarihiEylül 2024
Basım YeriKonya
En / Boy16,50 / 24,00 cm.