Öğrenme güçlüğü bulunan çocuğun durumu daha çok ana-
okuluna ya da ilkokula başladığı zaman çocuğun ailesi, öğret-
menleri veya sağlık kurumları tarafından fark edilmektedir. Burada önemli olan çocuğun durumunun olabildiğince erken fark edilmesidir. Bu sayede gerekli hizmet ve eğitimler çocuğa gecikmeden ulaştırılabilecektir. Diğer engellilik türlerinde ol-
duğu gibi öğrenme güçlüğü olan çocuklarda da ihtiyaçlar bir-
birinden farklılık olmakta ve bu farklılıkların ortaya çıkarıl-
ması için ayrıntılı bir değerlendirme yapılmasına ihtiyaç duyul-
maktadır. Öğrenme güçlüğü bulunan çocukların farklı eğitim ihtiyaçlarının giderilebilmesi ve engellerinden kaynaklı yasal haklarını kullanabilmeleri gelişim çağındaki sorunlarının tanım-
lanması ile mümkün olacaktır.
Bu çalışma ile elde edilecek veriler, sonuçlar ve getirilecek önerilerle RAM’lardaki süreçler ve dolayısıyla da öğrenme güç-
lüğü olan çocukların eğitimlerinin daha kaliteli ve çözüm üreten hale getirilmesi yönünde bir adım atılacağı düşünülmektedir.
Kitabın Özellikleri
Basım Dili | Türkçe |
Sayfa Sayısı | 95 |
Kapak Türü | Karton Kapak |
Kağıt Türü | 2. Hamur |
Basım Tarihi | Haziran 2024 |
Basım Yeri | Konya |
En / Boy | 13,50 / 21,50 cm. |