Sosyal Sorumluluğu Bakışlardan Anlamak

Sosyal Sorumluluğu Bakışlardan Anlamak

İnsan Bilgisayar Etkileşimi Paradigmasında Göz İzleme Çalışması

Yazar: Yunus Emre Gür
Yayınevi: Kriter Yayınları
Kategori: İşletme - Finans - Pazarlama - Muhasebe
Barkod: 9786256894198
Fiyat: 250,00  ₺
  Satışta
Kullanıcı İşlemleri - +

Şifremi Unuttum

Sosyal pazarlama, toplumda sosyal sorunlara karşı davranışsal değişimi teşvik etmek için çeşitli pazarlama ilkelerinin, süreçlerinin, tekniklerinin, davranışsal teorilerin, modellerin vb. kullanımını içermektedir. Sosyal pazarlama, sosyal ve ekonomik amaçları geliştirmek için pazarlama bilgisinin, kavramlarının ve tekniklerinin uygulanmasıyla birlikte pazarlama politikalarının, kararlarının ve faaliyetlerinin sosyal sonuçlarının analizi ile ilgilidir. Bu nedenle, sosyal pazarlama çözümleri, bireylerin sağlıksız davranışlarını sağlıklı davranışlara dönüştürmelerine yardımcı olmaktadır.

Günümüzde sosyal farkındalık oluşturmak isteyen uygulayıcıların klasik pazarlama yöntemlerinin yanında İnsan-Bilgisayar Etkileşimi kapsamında kullanılan Eye Tracking analiz yöntemlerini kullanarak etkin ve verimli bir sosyal pazarlama kampanyası hazırlayabileceği düşünülmektedir. Bu kapsamda; bu kitabın amacı; Birleşmiş Milletler ve ona bağlı kuruluşlar tarafından hazırlanan sosyal pazarlama temalı görsellerin görsel ve mesaj etkisinin tespit edilmesidir. Konunun; sosyal pazarlama ve insan-bilgisayar etkileşimi alanlarının bir arada kullanılmasından ötürü multidisipliner yönünün oldukça önem arz ettiğini düşünmekteyiz. Kitabımızın, araştırmacılara, bilim dünyasına ve öğrencilere katkı getirmesini temenni ediyoruz.  

Dr. Yunus Emre GÜR

Doç. Dr. Atilla YÜCEL

Kitabın Özellikleri
Basım DiliTürkçe
Sayfa Sayısı394
Kapak TürüKarton Kapak
Kağıt Türü2. Hamur
Basım TarihiTemmuz 2023
Basım Yeriİstanbul
En / Boy16,00 / 23,50 cm.