Wikipediaya İnanmalı mıyız?

Wikipediaya İnanmalı mıyız?


Yazar: Amy S. Bruckman
Yayınevi: The Kitap
Kategori: İletişim - Medya - Sosyal Medya, Kurgu
Barkod: 9786256415126
Fiyat: 155,00  ₺
  Stokta
Kullanıcı İşlemleri - +

Şifremi Unuttum

Çevrimiçi etkileşime girdikçe yeni bilgi türleri ve topluluklar yaratıyoruz. Bu topluluklar nasıl oluşuyor? Bilgi kaynağı olarak onlara güvenip güvenemeyeceğimizi nasıl bilebiliriz? Başka bir deyişle, Wikipedia’ya inanmalı mıyız? Bu kitap, topluluğun ve bilginin tanımını, internetin yeni topluluk türlerini nasıl kolaylaştırdığını ve bilginin çevrimiçi işbirliği ve sohbet yoluyla nasıl şekillendiğini araştırıyor.
Amy S. Bruckman, kendimizi çevrimiçi ortamda temsil edişimizin etkileşimimizi şekillendirme biçimini, çevrimiçi ortamdaki kötü davranışların sebeplerini ve bu konuda yapılabilecekleri irdeliyor. Ve en önemli soruyu soruyor: İnternet kullanıcıları ve tasarımcıları olarak internetin hepimizin içindeki en iyiyi ortaya çıkarmasını nasıl sağlarız?

Kitabın Özellikleri
Basım DiliTürkçe
ÇevirenAslı Gizem Korkmaz
Sayfa Sayısı248
Kapak TürüKarton Kapak
Kağıt Türü2. Hamur
Basım TarihiMart 2023
Basım Yeriİstanbul
En / Boy13,50 / 21,00 cm.