Uluslararası İşletmeciliği Anlamak * Uluslararası İşletmecilikte Çevresel Altyapı * Uluslararası İşletmelerde Strateji: Oluşturma, Uygulama ve Yönetme * Uluslararası Pazara Giriş Kararı: Nereye? Ne Zaman? Nasıl? * Uluslararası Pazarlara Giriş Stratejileri ve Uluslararası İşletmelerin Organizasyon Yapıları * Uluslararası İşletmecilikte Kültürlerarası Yönetim * Kültürlerarası Liderlik * Kültürlerarası Motivasyon * Uluslararası İşletmecilikte Yönetici Seçim ve Eğitimi * Uluslararası İşletmelerin Yönetiminde Etik ve Sosyal Sorumluluk * Uluslararası İşletmecilikte Küresel Trendler
Kitabın Özellikleri
Basım Dili | Türkçe |
Sayfa Sayısı | 420 |
Kapak Türü | Karton Kapak |
Kağıt Türü | 2. Hamur |
Basım Tarihi | Mart 2023 |
Basım Yeri | İstanbul |
En / Boy | 16,20 / 23,50 cm. |