Sağlık Hizmetlerinin Pazarlanmasında Lojistik Yönetimi

Sağlık Hizmetlerinin Pazarlanmasında Lojistik Yönetimi


Yazar: Yrd. Doç. Dr. Sefer Gümüş, Didem Kenar
Yayınevi: Hiper Yayın
Kategori: Sağlık Uygulamaları
Barkod: 9786258410860
Fiyat: 200,00  ₺
  Satışta
Kullanıcı İşlemleri - +

Şifremi Unuttum

Sağlık Hizmetleri Topluma Değer Katar. Sağlık hizmetlerinde hizmetin üretilmesi ve tüketilmesi aynı anda gerçekleştiği ve tedarikçiden ayrılmadığı için, çoğunlukla hizmet talep eden birey, sürecin içinde yer alır. Müşteriler, yani hastalar, sürece katılmaktadırlar. Dolayısıyla hizmeti veren kişilerin müşterilerle, yani hastalarla doğrudan ilişkileri söz konusudur. Hizmetin başarısı, hizmeti sunanla hizmeti satın alan arasındaki etkileşimin gücüne bağlıdır ve bu ilişkinin niteliği başarıyı doğrudan etkiler. Hizmet üreticisi ile hasta arasında yakınlık ve yüz yüze ilişki gerekir. Sektörel büyüme sonucu rekabetin artmasıyla hizmeti kullananların beklentilerinde meydana gelen farklılaşmalar pazarlama kavramı içinde yer alan bir çok unsurun sağlık hizmetleri açısından önemini arttırmıştır. Ancak mevzuattaki sınırlamalar ve etik sorunlar sağlık hizmetlerinin pazarlanmasıyla ilgili tartışmalara yol açmaktadır. Sağlık kuruluşlarının tanıtımları mevzuatlara uygun yapılmaktadır. Sağlık sektöründe pazarlama faaliyetlerinin artması için piyasada rekabetin oluşması, hasta memnuniyetine önem verilmesi gerekmekte ve yasal düzenlemelerin 

Kitabın Özellikleri
Basım DiliTürkçe
Sayfa Sayısı157
Kapak TürüKarton Kapak
Kağıt Türü2. Hamur
Basım TarihiOcak 2023
En / Boy13,50 / 21,00 cm.