Görsel Mağazacılık

Görsel Mağazacılık


Yazar: Melek Özgül Azaklı
Yayınevi: Literatür Yayıncılık
Kategori: İletişim - Medya - Sosyal Medya
Barkod: 9789750408649
Fiyat: 495,00  ₺
  Satışta
Kullanıcı İşlemleri - +

Şifremi Unuttum

Amaç, satışı artırmak mı?
Ürünü en iyi ve en doğru şekilde sergilemek mi?
Yoksa her ikisi birden mi?
 
Perakendede amaç satışı artırmaktır. Ancak bunu yaparken ürünü en iyi ve en doğru şekilde müşteri ile buluşturmayı sağlayacak teknikleri de uygulamak görsel mağazacılığın ana yapı taşlarını oluşturur. Görsel mağazacılıkta yöneticisinin görevi, müşteriye mağaza içerisinde bulunduğu süre zarfında pozitif deneyimler yaşatmak ve satış artırıcı uygulamalar gerçekleştirmektir. Deneyim sahibi görsel düzenleme yöneticileri tüm zor koşullara rağmen ürünün müşteri ile en iyi şekliyle buluşmasını sağlar. Teknik anlamda ürünü sergilemek ne kadar zor olursa olsun…
 
Kitap içeriğinde ilham veren çalışmalar, sektörde deneyim sahibi kişilerin röportaj ve çalışmalarına yer verilmiştir. Farklı bakış açısı ile tüm görsel teknikleri ve çözümlemeleri, aşamalarıyla birlikte sizlere sunulmaktadır. Bunu yaparken ticari bakış açısının sanata ve tasarıma nasıl yansıdığını net bir şekilde göreceksiniz…
 
106 renkli fotoğraf ve 59 çizimle zenginleştirilmiş görsel bir anlatım çok kaliteli bir baskıyla sunulmuştur.
İçindekiler;
• Perakendede Görsel Mağazacılık
• Perakendede Görsel Planlama
• Tasarım Kuralları ve Stratejileri
• Görsel Düzenleme Teknikleri
• Mağaza Alan Stratejileri
• Yaratıcılığın Yansıması Vitrinler
• Etkin Manken Kullanımı

Kitabın Özellikleri
Basım DiliTürkçe
Sayfa Sayısı196
Kapak TürüKarton Kapak
Kağıt TürüMat Kuşe
Basım TarihiHaziran 2021
Basım Yeriİstanbul
En / Boy21,00 / 27,00 cm.