Birçok işte bireysel satışlar kapatmak yeterli değildir. Başarı, müşterilerle yaşam boyu kârlı ilişkiler geliştirmeye dayanır. Fakat onların bağlılığını kazanmak sıkı bir çalışma ve dikkat gerektirir. Bu kitapta, müşterilerinizle yaşam boyu bağlılık kurmak için incelikli yolları okuyacaksınız. Ayrıca şunları da öğreneceksiniz:
•“Hizmet kâr zinciri”ni anlamak
•Müşteri memnuniyeti, müşteri bağlılığı, çalışan kapasitesi ve şirket kârlılığı arasındaki karşılıklı ilişkileri yükseltmek
•Sıra dışı değer sunmak için bir süreç kurup bunu derinleştirmek
Kitabın Özellikleri
Basım Dili | Türkçe |
Çeviren | Melis İnan |
Sayfa Sayısı | 96 |
Kapak Türü | Karton Kapak |
Kağıt Türü | 2. Hamur |
Basım Tarihi | Nisan 2021 |
Basım Yeri | İstanbul |
En / Boy | 12,50 / 17,50 cm. |