Öğretmenlerin, öğretmenadaylarınınveöğretimelemanlarınınöğretimteknolojilerinibilmeleriveuygulamalarıgerekmektedir. Günümüzdeteknolojidesteklivetemelliöğretimtasarımlarıveuygulamalarıgiderekçeşitlenmektedir. Hereğitimciveöğretmenadayınınöğretimteknolojilerinitanıma, öneminikavramaveuygulamabecerilerinesahipolmasıbeklenmektedir.
Yenineslinöğrenme-öğretmesüreçleriniyakalamakvegeliştirmekhereğitimcininsahipolmasıgerekenbiryeterliliktir. Uluslararasıyeterliliklerçerçevelerive “Türkiye YeterliliklerÇerçevesi” içerisindeteknolojikvedijitalyeterlilikönemlibiryertutmaktadır. Bu nedenlegereköğretmenlerinveöğretimelemanlarınınhizmetiçieğitimlerindegerekseöğretmenyetiştirmeprogramlarındaÖğretimTeknolojisialanıteoriveuygulaması ile önemlibiryertutmaktadır. Bu kitap, mevcutöğretmenlervetümeğitimcileriçineğitimyaşantıları ile hizmetiçieğitimlerdeveöğretmenyetiştirmeprogramlarındameslekbilgisidersleriiçindeyeralanÖğretimTeknolojisidersiiçinkaynakolarakhazırlanmıştır. Bu nedenlemevcutçalışanöğretmenler, öğretmenadaylarıveöğretimelemanlarıiçinbir el kitabıniteliğindedir.
Kitabınbölümlerindeöğretimteknolojisikavramındanbaşlanarak, öğretimtasarımveteknolojisimodelleri, öğretimmateryalleri, dijitalöğretimmateryalleri, dijitalöyküvekavramharitasıuygulamaları, öğretimtasarımında mobil öğrenmeveuygulamaları, tersyüzsınıfmodeliveuygulamaları, internet temelliöğrenme, web sitelerive web macerası, artırılmışgerçeklikveuygulamaları, sosyalmedya, eğitimdekullanılanoyunlaştırmaaraçları, üçboyutlusanaldünyalarvekodlamagibiteknolojilerineğitimdekullanılmasınayönelikdiğergüncelyaklaşımlaryeralmaktadır.
Kitabın Özellikleri
Basım Dili | Türkçe |
Sayfa Sayısı | 232 |
Kapak Türü | Kuşe Kapak |
Kağıt Türü | 1. Hamur |
Basım Tarihi | Eylül 2019 |
Basım Yeri | Ankara |
En / Boy | 16,00 / 24,00 cm. |