İki Yüzlü Pazarlama

İki Yüzlü Pazarlama


Yazar: Ömer Torlak
Yayınevi: Beta Yayıncılık - Akademik
Kategori: İşletme - Muhasebe - Pazarlama
Barkod: 9786053336181
Fiyat: 27,50  ₺
  Satışta
Kullanıcı İşlemleri - +

Şifremi Unuttum

Güçlününkendi ahlaki kurallarını piyasaya ahlakının ilkeleri olarak yerleştirmeye çalıştığı bir piyasada ikiyüzlü pazarlama doğal olarak karşılanmaya başlanır.Pazarlamayı değişimde bulunan tarafların faydalı ve adil bir şekilde gerçekleştirilmesine hizmet etmeyiesas alan pazarlamanın birinci yüzü ise hor ve hakir görülür.Bu bağlamda pazarlama çabası içinde olan kişi ve işletmeler ise başarısız, iş bilmez ve yeteneksiz gibi tanımlamalarla piyasa dışında itilmeye çalışır.
İhtiyacı neredeyse yok sayan ve işletmenin ticari kazancını ne pahasına olursa olsun fazlasıyla artırmaya odaklı ve gerekirse alıcının tamamen duygularına yönelik ikna çabalarından oluşan ikiyüzlü pazarlamada alıcının zihni algısı karartılmaya çalışılır.Dolaysıyla pazarlamanın ikinci yüzünde faydalar maskelenmiş, değişim değersizleş(tiril)miştir. 

 

Kitabın Özellikleri
Basım DiliTürkçe
Sayfa Sayısı256
Kapak TürüKuşe Kapak
Kağıt Türü1. Hamur
Basım TarihiMayıs 2016
Basım Yeriİstanbul
En / Boy14,50 / 21,50 cm.