Okulun amacı nedir? Notlarla hedeflenen nedir? Öğretmenlerin kullandığı yetenek/zekâ bazlı rekabetçi derecelendirme sisteminin nedenleri nelerdir? Böylesi bir yaklaşım çocuklar ve gençler özellikle de kendilerine güveni eksik öğrenciler üzerinde ne tür etkiler yapar? Kitapta bu konular sorgulanmaktadır?
“Öğretme ve araştırma tecrübelerimizi kullanarak öğrenme ve başarıyı geliştirmede teşviklerin rolünü inceleyeceğiz. Derecelendirme sistemlerinin resmi yapısına ve motivasyon aracı olarak rollerine bakacağız. Teşviklerin gerçek eğitimsel rolüne seslenerek, teşvikler ve motivasyon hakkındaki çeşitli yanlış inançlara değinecek ve öğrenmeye en çok hangi ödüllerin katkısı olacağını ele alacağız. Son olarak, ödül ve teşviklerin, öğrenmeyi, düşünmeyi desteklemek için nasıl düzenlenebileceğini ve uygun motivasyonu göstereceğiz.“
(Tanıtım Bülteninden)
Kitabın Özellikleri
Basım Dili | Türkçe |
Çeviren | Yeşim Özkardeşler Şallı |
Sayfa Sayısı | 168 |
Kapak Türü | Karton Kapak |
Kağıt Türü | 2. Hamur |
Basım Tarihi | Ekim 2009 |
Basım Yeri | İstanbul |
En / Boy | 14,00 / 20,00 cm. |