“Pazarlama konusunda yazılmış en iyi kitaplardan biri.”
Bu yalnızca bizim değil pek çok pazarlama duayeninin ortak fikri. Pazarlamanın kuralları hiç bu kadar iyi özetlenmemişti.
Dünyanın en çok tanınan pazarlama danışmanları Ries ve Trout yapacaklarını yaptılar. Pazarlamanın kitabını yazdılar. Tüketicilerin zihnine, oradan da kalbine giden yolda sizin için bir el haritası hazırladılar.
22 Kuralı var pazarlamanın. Hepsi de bu kitapta. Net, kolay ve anlaşılır...
En iyi olmak mı ilk olmak mı? Ürün markası mı şirket markası mı? Bu ve daha pek çok sorunun cevabı bu kitapta.
Rakiplerinizin bu kitabı okumamasını dileyeceksiniz.
Kitabın Özellikleri
Basım Dili | Türkçe |
Sayfa Sayısı | 136 |
Kapak Türü | Karton Kapak |
Kağıt Türü | 3. Hamur |
Basım Tarihi | Eylül 2014 |
Basım Yeri | İstanbul |
En / Boy | 14,50 / 21,50 cm. |