Medya ve İletişim Sosyolojisi

Medya ve İletişim Sosyolojisi


Yazar: Eric Maigret
Yayınevi: İletişim Yayınları
Kategori: İletişim - Medya - Sosyal Medya
Barkod: 9789750531934
Fiyat: 281,00  ₺
  Satışta
Kullanıcı İşlemleri - +

Şifremi Unuttum

Çağdaş dünyada gençlerin sosyalleşmesine, siyasete, hatta toplum inşasına etkisi bakımından kitle medyasının ve iletişimin rolü, gücü tartışılmaz. Ancak tam da bu sebeplerle, kitle medyası ve iletişim ciddi bir şekilde tartışılıyor. Bu alanda Fransa’nın önde gelen isimlerinden biri olan sosyolog Éric Maigret bu tartışmaya, kökleri Amerikan ampirik ekolüyle Frankfurt Okulu’nun kimi zaman kesişen tezlerine, Habermas ve Habermas sonrası kamusal alan kuramlarına, etkileşimciliğe, yapısalcı kuramlara, kültürel çalışmalara uzanan iletişim sosyolojisi açısından yaklaşıyor. İfade, egemenlik ve demokratikleşen bir dünyaya katılmanın aynı anda ve bir arada mümkün olabileceğini gösteren medya ve iletişimin bu büyük atılım sürecini Amerikan pragmatist vizyonunu da ele alarak inceliyor. Medya ve İletişim Sosyolojisi öğrenciler için bir başvuru kaynağı olduğu kadar, medya ve iletişim alanında çalışan, düşünen, ayrıca iletişim alanında olan bitenden yeterince haberdar olmadığına inanan herkes için faydalı bir kitap.
(Tanıtım Bülteninden)

Kitabın Özellikleri
Basım DiliTürkçe
ÇevirenHalime Yücel
Sayfa Sayısı366
Kapak TürüKarton Kapak
Kağıt Türü2. Hamur
Basım TarihiMayıs 2013
Basım Yeriİstanbul
En / Boy13,00 / 20,00 cm.