Uluslararası Pazarlamada Temel Stratejiler

Uluslararası Pazarlamada Temel Stratejiler


Yazar: Gökhan Yolaç
Yayınevi: Beta Yayıncılık - Akademik
Kategori: Akademik
Barkod: 9786254231902
Fiyat: 229,50  ₺
  Satışta
Kullanıcı İşlemleri - +

Şifremi Unuttum

• Uluslararası Pazarlamada Standardizasyon ve Adaptasyon Stratejileriyle İlgili İlk Görüşler * Ulusal Pazarlamadan Uluslararası Pazarlamaya Geçişte Öncü Yaklaşımlar * Warren J. Keegan’ın Standardizasyon ve Adaptasyonla İlgili Temel Stratejileri * Theodore Levitt ve “Pazarların Globalleşmesi” * Temel Stratejilere Göre Uluslararası Pazarlama Karması * Uluslararası Pazarlama Karmasında Standardizasyon Stratejisini Savunan Görüşler * Uluslararası Pazarlama Karmasında Adaptasyon Stratejini Savunan Görüşler * Karma Yaklaşım: Global Düşünüp, Yerel Uygulama * Uluslararası Pazarlama Karmasında Strateji Seçimini Etkileyen Çevre Faktörleri * Uluslararası Pazarlama Karmasında Strateji Seçimini Etkileyen Kültürel Faktörler * Politik ve Yasal Çevre Faktörleri * Ekonomik Faktörler

Kitabın Özellikleri
Basım DiliTürkçe
Sayfa Sayısı86
Kapak TürüKarton Kapak
Kağıt Türü2. Hamur
Basım TarihiEylül 2022
Basım Yeriİstanbul
En / Boy16,20 / 23,50 cm.