Kitap Tanıtım Yazısı:
Küresel müzik endüstrisi dinamikleri son yirmi senede teknolojik gelişmelerin ışığında büyük dönüşümler geçirmiştir. Dijital teknolojilerin yaygınlaşması sonucu ortaya çıkan ve müzik tüketim kalıplarının en güncel ve teknolojik hâlini yansıtan Spotify ve Apple Music gibi müzik akış hizmet-leriyle birlikte endüstrideki tüm dengeler değişmiş; müzik akış hizmetleri müzik endüstrisi paydaş-larının öncelikli tercihi hâline gelmiştir. Yaşanan bu dijital dönüşümün Türkiye’deki yansımalarını araştıran ve bu paralellikte Türk tüketicileri müzik akış hizmetlerini kullanmaya yönlendiren faktör-leri keşfetmeyi amaçlayan bu araştırmanın, müzik endüstrisi ve tüketici davranışı literatürlerine önemli katkılar sağlaması ümit edilmektedir.
Kitabın Özellikleri
Basım Dili | Türkçe |
Sayfa Sayısı | 150 |
Kapak Türü | Karton Kapak |
Kağıt Türü | 1. Hamur |
Basım Tarihi | Nisan 2022 |
Basım Yeri | İstanbul |
En / Boy | 16,50 / 23,50 cm. |