Yeni Dönem Pazarlama İletişimi Yaklaşımları

Yeni Dönem Pazarlama İletişimi Yaklaşımları


Yazar: Mehmet Sağlam
Yayınevi: Kriter Yayınları
Kategori: İktisadi ve İdari Bilimler
Barkod: 9786257669320
Fiyat: 220,00  ₺
  Satışta
Kullanıcı İşlemleri - +

Şifremi Unuttum

Twenty Century Fox’un Başkanı Daryik F. Zanuck’un, 1944 yılında, “televizyon en geç altı ay içinde piyasadan silinecektir; insanlar her akşam böyle bir kutuya bakmak istemez”; görüşünü belirtmesinin üzerinden yıllar geçmesine rağmen, pazarlama iletişimi de değişim göstermiştir. Değişimin etkilerinin hızla görüldüğü bu yeni dönemde işletmeler için hedef kitleyle iletişimde geleneksel pazarlama iletişim yaklaşımlarıyla birlikte alternatif yaklaşımları ele almak ve yeni yaklaşımlardan yararlanmak önemlidir. Bu kapsamda hazırlanan bu eser, İstanbul Ticaret Üniversitesi farklı bölümlerindeki lisansüstü düzeyi öğrencilerinin kendilerine verilen konular ışığında editörlüğümde hazırlamış oldukları çalışmanın bir ürünüdür. Çalışma içeriğinde, mobil pazarlama, reklamoyun (advergame), gerilla ve viral pazarlama, showrooming ve webrooming, içsel markalaşma ve iletişim, reklam çekicilikleri, fenomen pazarlama iletişimi, ürün yerleştirme, yeni medya araçlarında içerik pazarlama, kurumsal imaj ve itibar yönetimi ve siyasal pazarlama iletişimi gibi yeni dönem alternatif pazarlama iletişim yaklaşımları bölüm başlıkları yer almaktadır.

Kitabın Özellikleri
Basım DiliTürkçe
Sayfa Sayısı254
Kapak TürüKarton Kapak
Kağıt Türü2. Hamur
Basım TarihiMayıs 2021
Basım Yeriİstanbul
En / Boy16,00 / 23,50 cm.