Reklam kampanyaları veya yeni ürünler neden sıklıkla başarısızlığa uğrar? Tüketiciler, neden şirketlerin kendilerini anlamadığını düşünür?
Çünkü pazarlama profesyonelleri tüketicilerin en derindeki duygularını ve düşüncelerini pek hesaba katmıyor!
Pazarlama Metaforları, şirketlerin başarısı için hayati önem taşıyan insan davranışının evrensel unsurlarını ve söz konusu “derinlik eksikliği”nin üstesinden nasıl gelineceğini keşfetmeye çalışan çığır açıcı bir eser.
Yazarlar Gerald Zaltman ve Lindsay Zaltman, otuzu aşkın ülkede yaptıkları görüşmelere dayanarak; dünyanın en başarılı şirketlerinin, küçük firmaların ve kâr amacı gütmeyen kuruluşların, geniş bir yelpazeye yayılan pazarlama problemlerini çözmek için derin metaforları nasıl kullandığını gösteriyor.
Tüketicilerin düşündüğü her şeyin bilinçaltıyla ne kadar ilişkili olduğunu ve o gizli saklı alanlara nasıl erişebileceğinizi anlatan Pazarlama Metaforları, sahte iletişimin ve yüzeysel markalamanın bir adım ötesine geçmek isteyenler için.
Kitabın Özellikleri
Basım Dili | Türkçe |
Çeviren | Ümit Şensoy |
Hazırlayan | Zeynep Hale Akman |
Genel Yayın Yönetmeni | Pelin Özkan |
Sayfa Sayısı | 240 |
Kapak Türü | Karton Kapak |
Kağıt Türü | 2. Hamur |
Basım Tarihi | Şubat 2017 |
Basım Yeri | İstanbul |
En / Boy | 14,50 / 21,50 cm. |
Orjinal Dil | İngilizce |