Pazarlama Metaforları

Pazarlama Metaforları


Yazar: Gerald Zaltman, Lindsay Zaltman
Yayınevi: MediaCat Kitapları
Kategori: İşletme - Muhasebe - Pazarlama
Barkod: 9786054584932
Fiyat: 241,92  ₺
  Satışta
Kullanıcı İşlemleri - +

Şifremi Unuttum

Reklam kampanyaları veya yeni ürünler neden sıklıkla başarısızlığa uğrar? Tüketiciler, neden şirketlerin kendilerini anlamadığını düşünür?

Çünkü pazarlama profesyonelleri tüketicilerin en derindeki duygularını ve düşüncelerini pek hesaba katmıyor!

Pazarlama Metaforları, şirketlerin başarısı için hayati önem taşıyan insan davranışının evrensel unsurlarını ve söz konusu “derinlik eksikliği”nin üstesinden nasıl gelineceğini keşfetmeye çalışan çığır açıcı bir eser.

Yazarlar Gerald Zaltman ve Lindsay Zaltman, otuzu aşkın ülkede yaptıkları görüşmelere dayanarak; dünyanın en başarılı şirketlerinin, küçük firmaların ve kâr amacı gütmeyen kuruluşların, geniş bir yelpazeye yayılan pazarlama problemlerini çözmek için derin metaforları nasıl kullandığını gösteriyor. 

Tüketicilerin düşündüğü her şeyin bilinçaltıyla ne kadar ilişkili olduğunu ve o gizli saklı alanlara nasıl erişebileceğinizi anlatan Pazarlama Metaforları, sahte iletişimin ve yüzeysel markalamanın bir adım ötesine geçmek isteyenler için.

Kitabın Özellikleri
Basım DiliTürkçe
ÇevirenÜmit Şensoy
HazırlayanZeynep Hale Akman
Genel Yayın YönetmeniPelin Özkan
Sayfa Sayısı240
Kapak TürüKarton Kapak
Kağıt Türü2. Hamur
Basım TarihiŞubat 2017
Basım Yeriİstanbul
En / Boy14,50 / 21,50 cm.
Orjinal Dilİngilizce