A’dan Z’ye Pazarlama

A’dan Z’ye Pazarlama


Yazar: Philip Kotler
Yayınevi: MediaCat Kitapları
Kategori: İşletme - Muhasebe - Pazarlama
Barkod: 9799756347590
Fiyat: 310,00  ₺
  Satışta
Kullanıcı İşlemleri - +

Şifremi Unuttum

Markalar, reklamlar, tüketiciler, iletişim araçları, dağıtım kanalları, perakendeciler kısacası pazar ve bu arada toplum, topyekun bir değişim yaşıyor. Pazarlama profesyonelleri artık yalnızca satışla değil, ürün veya hizmetin tüketiciyle temasa geçtiği her noktayla ilgilenmek zorunda. Bunu yapmak için de öncelikle kurulmakta olan yeni pazarlama dünyasına yön veren temel kavramları bilmek gerekiyor. 
Pazarlama literatürünün bir numaralı ismi, modern pazarlamanın babası Philip Kotler, bu rehber kitabında 'Ağızdan ağıza reklam'dan 'Zek'e kadar pazarlamayla ilgilenen herkesin mutlaka bilmesi gereken bilgiler sunuyor…

 

Kitabın Özellikleri
Basım DiliTürkçe
ÇevirenAslı Kalem Bakkal
Genel Yayın YönetmeniPelin Özkan
Sayfa Sayısı210
Kapak TürüKarton Kapak
Kağıt Türü2. Hamur
Basım TarihiEkim 2018
Basım Yeriİstanbul
En / Boy14,50 / 21,50 cm.