Markalar, reklamlar, tüketiciler, iletişim araçları, dağıtım kanalları, perakendeciler kısacası pazar ve bu arada toplum, topyekun bir değişim yaşıyor. Pazarlama profesyonelleri artık yalnızca satışla değil, ürün veya hizmetin tüketiciyle temasa geçtiği her noktayla ilgilenmek zorunda. Bunu yapmak için de öncelikle kurulmakta olan yeni pazarlama dünyasına yön veren temel kavramları bilmek gerekiyor.
Pazarlama literatürünün bir numaralı ismi, modern pazarlamanın babası Philip Kotler, bu rehber kitabında 'Ağızdan ağıza reklam'dan 'Zek'e kadar pazarlamayla ilgilenen herkesin mutlaka bilmesi gereken bilgiler sunuyor…
Kitabın Özellikleri
Basım Dili | Türkçe |
Çeviren | Aslı Kalem Bakkal |
Genel Yayın Yönetmeni | Pelin Özkan |
Sayfa Sayısı | 210 |
Kapak Türü | Karton Kapak |
Kağıt Türü | 2. Hamur |
Basım Tarihi | Ekim 2018 |
Basım Yeri | İstanbul |
En / Boy | 14,50 / 21,50 cm. |